Google

Thursday, November 09, 2006

Rode jurk

Tijdens de oortjes discussie, meldde zich een anoniem persoon met bepaalde vragen. Door diepzinnig ip-adres onderzoek, dacht ik erachter te zijn gekomen wie deze persoon zou zijn. Een tijdje later meldde deze persoon ook nog dat hij/zij in een rode jurk in de Berlage zou gaan verschijnen.

Een dag later confronteerde ik mijn verdachte telefonisch met de vraag of hij een rode jurk thuis had liggen, waarop hij ogenschijnlijk oprecht verbaasd reageerde. Mijn hersens worden nu al tijden gepijnigd met de vraag wie deze persoon zal zijn. Of had ik de reactie van verdachte PG onderschat en is dit een betere toneelspeler dan ik me kon voorstellen?

Op deze spannende raadsels zal spoedig een antwoord door de realiteit gegeven worden.

6 comments:

Anonymous said...

Dacht ook dat het P. was. Kan het M.B. alias S. niet zijn anders? Die heb ik tijdens carnaval al vaker met tieten in vrouwenkleren gespot!

10SC-Star said...

Ja, dat was ook mijn tweede alternatief

Anonymous said...

Ik heb geen rode jurk; wel blauw met witte stippen

Kiki said...

Ik ben erg benieuwd, hoop dat we het vrijdag de 17e gaan zien.

Maar Mories, heb jij ook al het bericht van de jaardiensten gehoord? Er lijkt sprake te zijn van een miscommunicatie: 2 missen tegelijkertijd én niet meer om te zetten... De familie gaat ruw uit elkaar getrokken worden om vervolgens in Kasteel Elsloo te worden herenigd...

10SC-Star said...

Aj aj dit is nieuw voor mij. Dus nu mogen we kiezen tussen de Christen fundamentalist in Obbicht en de slaapverwekkende zeveraar in Berg?

Wat zal het worden?

Kiki said...

Nou, ik denk dat jij aan Berg vast zit, de familie Op den Kamp aan Obbicht en dat mijn pap,mam en ik ons gaan verdelen over de twee kerken...