Google

Friday, February 10, 2006

De Hongaarse Lente

Toen ik afgelopen zondag bij Kati op de lunch was, wist ze me te vertellen dat het weer beter ging worden. Vanaf donderdag zou de extreme kou voorbij zou zijn. De lente kwam eraan!

Toen ik woensdagnacht samen met haar in de auto op weg naar huis door een gruwelijke sneeuwstorm reed hoefde ik haar alleen maar aan te kijken. Ze zei vervolgens, het is nog geen donderdag. Vanaf donderdag is het nu de tweede opeenvolgende dag dat ik s'ochtends een kwartier kwijt ben om mijn auto uit te graven.

Toen ik gisterennacht naar huis reed, kreeg ik mijn auto bijna niet weg van de parkeerplaats voor de deur van Szilvi. Haar straat ligt net te ver uit het "centrum" van Sárbogárd om nog onderhouden te worden. Hierdoor was het een ijslaag, bedekt met een dun laagje sneeuw. Uiteindelijk slaagde ik hier toch in en arriveerde ik voor mijn eigen huis, toen ik echter remde om de bocht naar rechts, mijn parkeerplaats op te nemen, besloot mijn auto rechtdoor te gaan, terwijl ik toch echt af wilde slaan.

De honngaarse lente is een aaneenschakeling van genot.

3 comments:

Anonymous said...

BOEM is HO!

Anonymous said...

Ik zeg "HANDREM"!!!

10SC-Star said...

Ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie open vlakte om die handrem eens te proberen. Misschien morgen op het parkeerterrein van de Fabriek, dan staan er geen ander auto's om tegen aan te bumpen