Google

Friday, February 03, 2006

Speelgoed

Tijdens het bezoek aan Debrecen met mams en Willy had ik een speelgoedauto gekocht, een gele trabant, die vanaf zich vanaf dat moment in een vakje in mijn auto bevindt. Als ik optrek rijdt hij achteruit en als ik rem rijdt hij vooruit.

Dinsdag was ik op bezoek bij Szilvi en vanwege het feit dat ze rust moet hebben was met haar ouders afgesproken dat zoonlief de nacht bij de grootouders zou doorbrengen. Aangezien ze nog niet mag autorijden was bepaald dat ik voor dit evenement voor chauffeur zou moeten spelen. Nadat beiden op de passagierszetel waren neergestreken, viel het oog van Ricci op de trabant. En hij vroeg verbaasd aan zijn moeder, mam kijk Mories heeft ook speelgoed. Gedurende de hele rit heeft hij vervolgens met mijn trabant zitten spelen en toen we op de plek van bestemming aankwamen, vertelde hij tegen mij: Ik heb lekker meer speelgoed dan jij!

No comments: