Google

Tuesday, July 10, 2007

Werklui

De werklui zijn nog steeds bezig aan de muur, maar het schiet niet echt op. Dit weekend ben ik in opdracht van Roy eens gaan kijken of ze op zaterdag ook kabaal maken. Maar s'ochtends waren ze om 8 uur wel al aanwezig, maar van hard werken kunnen deze onverlaten niet beschuldigd worden.

Toen ik terugkwam van de Obi en in de tuin was aan het werken, zag ik waarom het niet opschiet. De ene had namelijk een verrekijker in de hand en riep zijn maatje om eens te kijken naar dat prachtige uitzicht. Vanaf de muur heb je namelijk ongestoord zicht op het zwembad en aangezien het hier al weken boven de 30 graden is, heb je daar een prachtig uitzicht op een grote hoeveelheid schaars gekleedde dames.

Dit soort baantje zou ik ook wel graag willen hebben.

2 comments:

Anonymous said...

Hoe zeg je in het Hongaars: Mag ik die verrekijker ook even lenen? Dan kan ik alvast even oefenen... :)

Anonymous said...

He Mories,
Klein probleem, nadat mijn laptop is gestolen heb ik mijn emailadressen nog niet aangevuld. Kan dus even geen email rondsturen over jouw komst. Ik heb Roger opdracht gegeven het er a.s. weekend met jou even over te hebben. Veel plezier met de boys.
Groetjes, Heleen