Google

Friday, July 06, 2007

Kasteelmuur

Dinsdag toen ik door het raam moest klimmen om de vuilnis buiten te zetten, zag ik ook dat er een aantal onverlaten bezig waren mijn erfafscheiding, oftewel mijn kasteelmuur af te breken.

Nu was de staat van de muur niet al te forisant, en ben ik blij dat ze eindelijk gestart zijn met het opknappen van deze muur. Maar iedere ochtend beginnen ze om zeven uur, maken snelle vorderingen, maar als ik dan s'avonds thuis kom is er verder niets gebeurt. In ieder geval is nu het bovenste gedeelte van de muur verwijderd, het deel dat aan de bovenkant als straatafscheiding diende en hebben ze de struiken uit de muur verwijderd.

Ik heb goede hoop dat als ze over een aantal maanden klaar zijn, dat dan de muur er weer prachtig uit ziet

2 comments:

Anonymous said...

Ehrm... zijn ze daar ook nog mee bezig als wij volgende week het pittoreske Dunafoldvar bezoeken? Ik heb weinig zin om 's ochtends om 7 uur door die onverlaten onzacht gewekt te worden! Zal mijn kater van bier, wijn en palinka geen goed doen...

Anonymous said...

Ik heb goede hoop dat ze niet op zaterdag werken Roy. Ik geef je hier maandag een update over. De vrijdag ochtend zou een probleem kunnen zijn