Google

Monday, July 02, 2007

Tour de Nederland

Gedag vrienden,

Omdat ik via deze weg waarschijnlijk geen dozijn aan telefoontjes hoef te plegen, doe ik het zo. In de week van 20 - 27 July, doe ik een toer de Nederland met Gabi. Ik arriveer op vrijdag laat en op zaterdag bezoeken we Extrema in Best.

Nu hebben we net een grof programma gemaakt en hierin is de Zondag ingeruimd voor Eindhoven. Nou lijkt me deze Zondag ideaal om een maximaal aantal van jullie te ontmoeten. Indien jullie niet op vakantie zijn natuurlijk. Graag wil ik van jullie creativiteit gebruik maken om iets te verzinnen hoe elkaar te ontmoeten. Hieronder geef ik een aantal voorbeelden, maar graag enige input van jullie kant.
- Turtelen in Casa Sje;
- Wijkspeurtocht met DSI;
- Watertrappelen in de vijver van Gerrie;
- Poppenhuis spelen met Isis;
- Bioskoopje bij de Coons;
- Kachel bij de Dino's.

Het zou leuk zijn het merendeel van jullie te ontmoeten.

5 comments:

Anonymous said...

Suggestie: kermis in Tilburg! De grootste kermis van NL moet je toch gezien hebben... En een paar kroegjes horen daar natuurlijk ook bij! Wij hadden de 28e al ingepland staan, maar het weekend ervoor kan eventueel ook nog. En dan is er ook nog de notoire Roze Maandag...

Anonymous said...

He Mories,

Maar goed dat je weer naar Eindhoven komt. Kun je weer een beetje up to date raken. De Dino's is nl. al enige tijd ter ziele.
Met z'n allen lunchen op zondag is dat een idee? Wil hier best een emailmailing voor je aan wijden als je dat wilt. Ik hoor het wel.

Groetjes, Heleen

Anonymous said...

Heleen,

Dit vind ik een heel nobel streven van je en dit stel ik dan ook ten zeerste op prijs. Lunchen is een OK idee voor mij, maar ik ben hier heel open in.

Groetjes Mories

Anonymous said...

Hi

Lunch, brunch, high tea..prima...
Leuk iedereen en alle kotertjes weer eens te zien.
Bij wie? Mag bij ons, bij een ander ook ok.

Anonymous said...

Hoi Miranda,

Lijkt me ook wel een strak plan. Bij iemand thuis, kan ik in een keer zien hoeveel die kotertjes allemaal gegroeid zijn.