Google

Thursday, July 12, 2007

Werklui (2)

Vanochtend liep zoals elke dag om 06.30 de wekker af. Gabi stapte uit bed en kwam terug met de mededeling dat de werklui al aan het werk waren! Ik vertelde haar, dat kan niet, dat is ridicuul!
Half aangekleed stapte ik naar buiten en inderdaad ze waren aan het werk. Ze vroegen zelf permissie om op mijn grondgebied aan het werk te gaan. Ik denk dat ze op hun flikker hadden gekregen dat ze teveel naar de halfnaakte vrouwen hadden gekeken en te weinig hadden gewerkt.

Ik ben nu dan ook een beetje bang voor de nachtrust van de aankomende gasten. Vanacht rond een uur of twee zullen we thuis arriveren. Dan zullen er ongetwijfeld een aantal pilsjes worden weggehakt en vervolgens zullen de werklui hun nachtrust kapot maken.

1 comment:

Anonymous said...

Ach, met de woordenschat uit je vorige post kan ik mijn ongenoegen wel uiten vrijdagochtend! En anders kan ik nog altijd proberen ze om te kopen met bier...

Enne... misschien moet je maar niet meer posten dat die gasten te weinig uitvoeren. Hun chef leest misschien je blog wel...