Google

Tuesday, March 13, 2007

Verzorgende dag

S'ochtends stond de leverancier al in de lobby van het hotel op me te wachten. Van hier uit gingen we naar de Chinese ambassade om een visum te regelen. Nadat dit in progress was, gingen we naar hun hoofdkantoor in Hong Kong om wat administratieve zaken te regelen. Na de lunch was het visum klaar en vertrokken we naar China voor de factory tour en het technische gesprek.

S'avonds waren we klaar, mijn hotelkamer was al geboekt en we werden vergezeld door twee Japanse klanten en hun gehele management team getrakteerd op een geweldig diner in mijn hotel, rijkelijk voorzien van bier en cognac. Het feit dat de Chinesen adjes deden met hun cognac, nam toch wel iets van de charme van de cognac af, maar swa.

Na het eten even de spullen in mijn kamer achtergelaten en op naar de karaoke. Toen ik hier zat werd er een rij van gezelschapsmeisjes opgesteld en ik moest een keuze maken. Omdat ik het hier niet helemaal mee eens was, wilde ik geen keuze maken. Dit werd opgevat alsof ik ze niet aantrekkelijk genoeg vond, en er werd een nieuwe rij tevoorschijn getoverd. Om niet nog meer rijen te zien te krijgen, besloot ik een keuze te maken en de rest van de avond had ik meisje naast me zitten, dat mijn bier inschonk, dat lachte als ik iets zei en die klapte als ik gezongen had.

Op een gegeven moment kreeg de vrouwelijke rij-manager me ook in de gaten en begon ze nogal insinuerende conversaties te voeren. Toen de avond afgelopen was, kreeg ik de keuze om mijn klap en bierinschenk maatje mee naar mijn kamer te nemen.

2 comments:

Anonymous said...

Laat me raden: ook deze 100% zekere kans op een wip heb je afgeslagen?!

Zo komt die gezinsvoordeelverpakking condooms natuurlijk nooit op.

Anonymous said...

Dit laat ik aan de fantasie van mijn lezers open sjeke!