Google

Monday, March 12, 2007

Strategy day

Op de eerste dag van mijn Aziƫ reis, arriveerde ik redelijk op tijd in Hong Kong en na een zware dag van reizen is het altijd prettig om een ontspannende massage op te zoeken.

Echter de zoektocht naar een massagesalon in Hong Kong waar men geen extra diensten wil verlenen is niet al te makkelijk. Bij de meeste begint het met een massage die al spoedig een bepaalde richting op gaat. Maar uiteindelijk dan toch een gevonden die het zonder sex kon doen.

Na de massage terug naar het hotel om nog even een pilsje in de bar te drinken, waar een heleboel mensen aanwezig waren. Er was ook een clubje van 2 mannen en drie vrouwen, waarvan een vrouw behoorlijk aantrekkelijk was. Met dit clubje kwam ik al gauw in aanspraak. Het jammerlijke alleen was dat de andere mensen meer interesse in me hadden dan de rest en al gauw werd ik uitgenodigd voor een dom dobbel / drinkspelletje. Ik besloot me niet aan tactiek te wagen en het lot te doen besluiten wie er moest drinken. Na een aantal rondjes lag de eerste Chinees al onder de tafel en waren er nog maar drie personen die tussen mij en de aantrekkelijke vrouw in stonden.

Wederom een aantal rondjes verder vielen er weer twee personen af. Vanaf dat moment zat ik alleen nog met beauty en de beast om tafel. Nadat de beast ook van de kruk af gleed, heb ik nog een hele gezellige avond gehad met de beauty, waarbij ik het dranktempo behoorlijk omlaag schroefde omdat ik wel wilde dat we dit bewust mee zouden maken.

De volgende dag beloofde ik haar weer te zien, maar doordat ik door een leverancier China mainland in werd genomen, is dit er niet meer van gekomen.

No comments: