Google

Wednesday, March 28, 2007

Romance in Singapore part II

Nadat ik er een dag hard werken op had, stuurde ik een sms-je om de date met de Russische professor te regelen. We besloten om rond een uur of acht in een romantische setting met zijn drieën in de toeristenval van Singapore te gaan eten. Een tafeltje aan het water met een geweldig uitzicht.

Toen we de gerechten aan het uitzoeken waren, gaf Tatiana me de suggestie om als voorgerecht voor de oesters te gaan. In mijn redelijk simplistische mannelijke geest, werd dit als een hele sterke hint opgevat voor het verdere verloop van de avond. De oesters werden gevolgd door een chili crab, verder vergezeld door een heerlijke riesling uit de Elzas. Na het eten maakten we een romantische wandeling langs het kanaal om tenslotte bij de Meridian (het symbool van Singapore) uit te komen, alwaar door de assistente enkele foto's werden genomen. Dit was ook de plek waar ons lichamelijk contact zich uitbreidde van de handen naar andere delen van het lichaam.

Door de binnenstad van Singapore liepen we terug naar het hotel, waar we nog even met zijn drieën "genoten" van de karaokende Chinese meisjes. In het verloop van de avond, werd de assistente steeds meer een blok aan ons been en besloten we ons in mijn hotelkamer terug te trekken. Zij sliep op een kamer met haar assistente en ik had fortuinlijkerwijs een executive suit, met voldoende bewegingsvrijheid.

Aangezien ze de kamer deelden, maar slechts een sleutel hadden, begeleide ik haar na een langdurig prettig samenzijn terug naar haar hotelkamer, alwaar de deur werd geopend door een zeer slaperige assistente.

Na een gezamenlijk ontbijt de volgende ochtend, was het tijd voor het onvermijdelijke afscheid.

2 comments:

Anonymous said...

Love is in the air.... het zou wel makkelijk zijn als je een dame iets dichter bij huis uitzoekt, je lijkt patent te hebben op gecompliceerde (potentiele) relaties ;-)
O ja en een foto zou leuk zijn maar dat spreekt voor zich....

Anonymous said...

Hoi Miranda,

Ik ben hard aan het werk om jou advies op te volgen, ben nu aan het chatten met een leuke dame uit Székesfehérvár. Een engels lerares, waarbij de taal dan natuurlijk geen probleem zal zijn.

Want alhoewel de Russische wel leuk is, woont ze wel erg onpraktisch ver weg. Ik zal binnenkort wel wat foto's op de site zetten