Google

Tuesday, December 05, 2006

Sinterklaas

Zaterdag was ik op bezoek bij de IKEA, alwaar ik op zoek was naar een spiegel. Toen ik er een aan het bekijken was, stond er opeens een persoon in een overwegend rode outfit achter me, vergezeld van twee schattige duiveltjes. Hij leek een beetje op de kerstman. Via de spiegel probeerde hij oogcontact met me te vinden. Hierop draaide ik me plotseling om en hij schrok lichtelijk. Hierop begon hij tegen me te praten en aan zijn gebaren te herkennen dreigde hij de duiveltjes op me af te sturen.

Hier zou ik geen bezwaar tegen hebben gehad omdat deze er best aantrekkelijk uitzagen en de pakjes die ze aan hadden maakten dit alleen maar beter. Toen ik in mijn beste Hongaars uitlegde dat hij toch wat langzamer moest praten werd ik afgescheept met was cadeautjes.

2 comments:

Anonymous said...

Hey Maurice,
Wanneer had je gepland om weer eens een lijntje Berlage ==> Kram uit te rollen ? Was dit vrijdag voor Kerst of voor O&N.

Kan ik van te voren de dag erna vrij plannen ....

cusoon,
Pierre

10SC-Star said...

He Pierre,

Het wordt in ieder geval niet de vrijdag voor Kerst. Op moment ga ik een stukje toeren. Ik laat het nog wel weten.

Hoe bevalt de nieuwe baan by the way?