Google

Monday, December 11, 2006

Drukte en onregelmatigheid

Vanwege extreme eindejaarsdrukte, komt het er de laatste tijd niet meer zo van om regelmatig mijn weblog op te daten. Door de vel reizen maak ik voldoende mee, maar ik krijg er de kans niet voor om het te verhalen.

Vandaar dat ik iets nieuws ga doen, de democratische blog. Ik roep een paar onderwerpen en jullie mogen kiezen, waarover ik het verhaal ga publiceren;

- Pakjesavond met Hania;
- Dagje onderhandelen in Brugge;
- Verlate hongaarse pakjesavond op vrijdag;
- Operette Victoria op zaterdag;
- Supplier meeting in Aix les Baines.

Roept U maar en het verhaaltje wordt via dit toetsenbord wereldkundig gemaakt.

Voor degenen die willen zien hoe de vorderingen van het gastenhuis gaan, vraag ik nog even geduld.

12 comments:

Anonymous said...

Ik stem voor de pakjesavond met Hania. Ik wil wel weten hoe je Hania's pakje opengemaakt hebt :)
De Operette Victoria op zaterdag lijkt me een goede tweede.

Anonymous said...

Ik stem voor de verlate hongaarse pakjesavond.Ik wil wel eens weten hoe daar pakjesavond gevierd wordt.

Groetjes Margo

Anonymous said...

Ik ben het met sjeke eens. Pakjes avond met Hania!

Kiki said...

Ik ga met Sjeke en Heleen mee! Wat nou pakjesavond in Hongarije, we willen over Hania horen!!!

Anonymous said...

Heb ik iets gemist?
Ik weet niet wie of wat Hania is?

Anonymous said...

Hania! Hania!

Anonymous said...

Het feit dat Hania in 1 adem genoemd wordt met oersaaie onderwerpen als dagjes onderhandelen, supplier meetings, etc, doet mij vermoeden dat alle mogelijke onderwerpen hetzelfde entertainment gehalte hebben (anders had je wel vol enthousiasme uit jezelf over dat hoogtepunt geschreven, toch?). Ben dus bang dat de pakjes avond met Hania meer verwachtingen oproept dan er waargemaakt gaat worden.... Maar goed, we wachten in spanning af...

Kiki said...

anonymous, anonymous toch... Zelfs in het minst goede scenario is het lezen over de pakjesavond met Hania nog altijd véél spannender dan lezen over de andere onderwerpen. Geloof de insiders nou maar...

10SC-Star said...

Nou we zullen dus maar over pakjes avond met Hania gaan spreken zodra mijn avonturen in Aix les Bains de afgelopen dagen de revue zijn gepasseerd.

Maar ben gewaarschuwd, Anonymous zit niet ver van de waarheid vandaan

Anonymous said...

Tot zover het democratische principe "de meeste stemmen gelden"...

10SC-Star said...

Roy, als je eens leert lezen, zie je dat de Hania wordt behandeld, alleen ligt het Aix les Bains verser in het geheugen, wat de leesbaarheid van het verhaal alleen maar beter maakt

Anonymous said...

Nou sorry hoor, maar we konden kiezen tussen Hania en Aix les Bains. Overduidelijke meerderheid voor Hania, zeg jij: nee, eerst Aix les Bains. Dat heeft dus niks met leren lezen te maken, maar dat is pure afbreuk van het democratische denken, het neigt zelfs naar tirannie!