Google

Tuesday, December 19, 2006

Kerstborrel

Afgelopen vrijdag was het zover we hadden de kerstborrel van het werk. Aangezien het een officieuze borrel was, georganiseerd door enkele medewerkers en niet vanuit het bedrijf, bepaalde de organisatoren wie er uitgenodigd waren voor de borrel. Het bleek dat het kantoorpersoneel en de helft van het management was uitgenodigd.

Het feest zou plaatsvinden in een medieval restaurant (hier ben ik al eens met onze chinese Belg geweest). In totaal dertig man verzamelden zich en we werden rijkelijk voorzien van goed eten, veel vlees en bier. Ieder uur kwam er een intermezzo van een buikdanseres die een leuk showtje weggaf. Het was supergezellig en vervolgens ging de helft van het gezelschap naar de "Dodge Bar". Hier draaiden ze in den beginne een continue stroom van Latin muziek, waarop veel gedanst werd. Nadat mijn eerste dans had uitgevoerd, had ik aan vrouwelijke aandacht geen gebrek meer, aangezien ik een van de weinige mannelijke aanwezigen was die zich enigszins lieten gaan.

Een van de vrouwelijke collega's die ik qua gedrag als vrijgezel inschatte begon erg enthousiast te worden over mijn gezelschap en dit liet ik dan ook zonder al te veel problemen toe. Totdat er een man in beeld kwam die zich haar toe eigende. Dit bleek haar vriend te zijn. Deze was niet al te blij met de aandacht die ze aan andere mannelijke mensen gaf en vanaf dat moment weidde hij zich aan de quest om haar uit de etablissement weg te krijgen. Jammer genoeg slaagde hij hier nog in ook.

Maar goed het eind van de avond was nog niet in zicht. Het eindresultaat was dat ik rond elf uur werd gewekt door de telefoon van mijn hotel met de mededeling dat de uitchecktijd toch echt elf uur was.

Na drie espresso's voelde ik me fit genoeg om de tocht naar Budapest te ondernemen voor een niet geslaagde kerstcadeau quest.

No comments: