Google

Monday, December 18, 2006

Pakjesavond met Hania

Daar is hij dan het veel aangevraagde en langverwachte verhaal van de pakjesavond met Hania.
Ik ben een beetje bang dat dit verhaal een beetje een deceptie zal worden voor de verschillende lezers die het hebben aangevraagd.

Het verhaal is dat ik op zaterdag voor pakjesavond te horen kreeg dat ik op woensdag in Brugge moest zijn. Hiervoor boekte ik op maandag de vlucht van dinsdag naar Eindhoven om dan weer op donderdag terug te vliegen. Dus op maandagavond verraste ik Hania met het nieuws dat ik weer naar huis zou komen.

Toen ik op Airport Eindhoven mijn huurauto opgehaald had, ben ik nog even naar het werk gereden en vervolgens naar de AH om een chocoladeletter te scoren. Op pakjes avond is het blijkbaar niet meer de beste tijd om deze quest te ondernemen en dus waren alleen nog maar de kneuzenletters aanwezig, zoals de J en de G. Met een hoop fantasie toch nog een verhaal kunnen verzinnen waarom de G een goede keuze zou zijn. Nog even een gedichtje in elkaar gedraaid en het pakje op de kamertafel neergelegd in afwachting van mijn lieftallige huisgenote.

Om negen kwam ze thuis nadat ze zojuist een pakjesavond had gehouden met het dochtertje van een van de vrienden. Hierna overhandigde ik haar het pakje en keuvelden we nog gezellig wat alvorens ze zich richting slaapkamer begaf en ging slapen.

9 comments:

Anonymous said...

En net als het interessant wordt, houdt ie op met z'n verhaaltje. Waar is het stuk dat ze je dankbaar om je hals vloog om je te overladen met kussen? Waarna je haar uiteraard naar haar bed gedragen hebt alwaar je haar teder hebt neergevleid? Waar is het stuk over de zwoele nacht vol passie die jullie vervolgens samen hebben doorgebracht?

Trrrrrrrrrrrring, de wekker!!! :-)

10SC-Star said...

Roy, jammergenoeg moeten we een ander subject kiezen als Hania, als je dit soort verhalen vol passie en tederheid wil horen.

Anonymous said...

Oh? Vertel vertel vertel!!!

Anonymous said...

Mag ik bij deze het verhaal "Pakjesavond met het tafeltennismeisje" aanvragen?!

Kiki said...

Mories, misschien een tip: had een ander cadeautje uitgekozen!

Het enige dat ik kan verzinnen om te doen nadat ik een chocoladeletter heb gekregen is zeggen: dank je wel.

Na een bos rozen, een lingeriesetje of een mooi flesje massageolie mag je een iets andere reactie verwachten... ;)

Anonymous said...

Hoezo Kiek?

Volgens mij is het toch algemeen bekend dat, als je als meisje van een jongen een chocoladeletter krijgt, dat hij dan verwacht dat er daarna seks volgt?

10SC-Star said...

Als je om acht uur s'avonds in Eindhoven arriveerd, heb je dan nog de mood en de tijd om iets anders dan een chocoladeletter te verzinnen?

ik had natuurlijk ook een pak stroopwafels of een pre paid kaart bij de Appie kunnen halen.

Als iemand betere suggesties had voor bij de enige winkel die toen nog open was, hoor ik ze graag.

En Roger, pakjesavond met het tafelvoetbalmeisje heb ik niet. Binnenkort mag je wel oudjaar met het tafelvoetbalmeisje aanvragen

Kiki said...

Oh echt Sjeke? Dus daarom wordt het steeds niets met mij en relaties!

10SC-Star said...

Is toch handig he Kiek als je af en toe wat extra gratis relatietips krijgt toegespeelt van onze relatiegoeroe de Sje!