Google

Monday, October 02, 2006

Tuinstoelen

Na eerst ruim een jaar op de meest lelijke verzakte stoelen in Sarbogard te hebben gezeten om naar BVN te kijken, heb ik daarna, na de verhuizing vier maanden op verschillende tuinstoelen gezten om de publieke zenders en de verschillende RTL-en te kijken. Door intensief gebruik kwam ik erachter dat tuinstoelen er niet voor zijn gemaakt om TV te kijken. Voor schommelen vinden ze niet leuk. Hierdoor heb ik dan ook met hulp van bezoek drie verscheiden tuinstoelen compleet naar de vernieling geholpen.

Echter afgelopen zaterdag was het zo ver. De wagen van Pannon Butor, met mijn nieuwe bankstel arriveerde. Een heerlijke lederen twee-zitsbank en een lederen feauteuill. Afgelopen zondag, heerlijk onder het genot van een wijntje op mijn bank van de A1 grand prix op Zandvoort genoten.

Opvrijdag trouwens bij de IKEA op bezoek geweest, waar ik de laatste meubelen voor de woonkamer heb gekocht, die ik tijdens en na Baantjer in mekaar heb gezet.

Op zondagmiddag kwam Szilvi met haar nieuwe vriend op bezoek. Hij is klusjesman en hij gaat het gastenhuis tot een daadwerkelijk gastenhuis maken. Geïnspireerd door het enthousiasme van deze man en vanwege het feit dat ik op zondagochtend al het eerste kruidentuintje heb aangelegd, heb ik naast een ontwerp van het gastenhuis, inmiddels ook een ontwerp van de voortuin gemaakt.

Spoedig (vanaf morgen) nieuwe foto's op Mories da House

3 comments:

Anonymous said...

Bedankt voor de subtiele hint, Mories.
Vandaag start mijn dieet!

10SC-Star said...

Ik denk dat het bij jouw meer te maken heeft met de handling van de spullen dan met je gewicht, want bij het YMCA filmpje zie je er toch goed afgetrained uit

Kiki said...

Mag ik er even op wijzen dat ook wij op die stoelenhebben moeten zitten.. Maar ach, vooral bij de bbq voldeden ze toch prima ;)