Google

Friday, October 06, 2006

Bezoeken

De reden voor de weinige posts deze week was de drukte aan bezoekers. In deze week hadden we buiten twee Nederlandse collega's nog negen verschillende klantenbezoeken. De dagen bestonden uit vergaderen, factory tours, werk inhalen uit eten en slapen. Erg druk maar ook gezellig.

Gisteren hadden we bezoek van een grote klant uit Frankrijk, die een soort congres in Budapest hadden waaraan hun hele internationale inkoopteam deelnam. Als afsluiting van hun congres wilden ze een van hun meest veelbelovende leveranciers bezoeken. En doordat we een fan bij dit bedrijf hebben, dezelfde man die ons de weg naar de Irish pub wees, was deze leverancier dus ons bedrijf.

Ze arriveerden rond een uur of twee met een bus, waarin een totaal van 23 personen zaten, uit Amerika, India, China en Europa. Na een bedrijfspresentatie in Hotel Kovacs, mocht ik ze samen met mijn team een rondleiding in de fabriek verzorgen. Onze operators keken hun ogen uit toen ze al deze "big patato's " zagen rondlopen.

Een van onze Spaanse contactpersonen van dit bedrijf had me de dag van te voren al gebeld dat in deze groep van "big patato's" zoals hij ze noemde zijn baas ook was vertegenwoordigd en hij vroeg me positieve feedback over hem te geven.

Toen hun vice president dan ook aan het einde van de rondleiding aan me vroeg om de samenwerking met deze klant te evalueren heb ik dan ook wat veren in verschillende konten gestoken.

No comments: