Google

Thursday, October 26, 2006

Goudgele vrijdag

Het was vrijdag de dertiende en na het werk betekende dit een bezoek bij Mark en Sandra, waar ik enorm onder de indruk raakte over het feit hoever "kleine Isis" was gegroeid tijdens mijn afwezigheid. Na een zoals altijd overheerlijke maaltijd en nadat ik met Nijntje had gespeeld, besloten Sparkie en ik naar de stad te gaan om op een terrasje een pilsje te drinken, ook in afwachting van de andere avondgasten.

Na twee of drie Choufjes, kwam Pierre aanzetten en snel daarna verschenen ook "de slechte invloed" en Sje. Na nog een uurtje terras kwam de avond in een stroomversnelling en bezochten we de "Irish pub", "de Berlage" en "de Kram". Na een hoop lol en plezier raakten we Sparkie kwijt aan een taxi chauffeur die er op stond om hem naar huis te brengen. Vanaf dat moment zaten we met zijn vieren in "de Kram". Hier kwamen we allen met verschillende personen aan de praat en voerden we verschillende rituelen uit die door sommige objectieve bezoekers als frapant werden ervaren. Ook wisten we door de staat waarin we verkeerden op minder subtiele manieren de gesprekspartners van andere leden van onze stapgroep te kwalificeren, op een geluidsniveau dat ook door de stappartner duidelijk hoorbaar was.

3 comments:

Kiki said...

"voerden we verschillende rituelen uit die door sommige objectieve bezoekers als frapant werden ervaren"... wat moet ik mij hierbij voorstellen????

10SC-Star said...

Aangezien mijn geheugen niet meer alle details toelaat, kan ik hier niet dieper op ingaan

Kiki said...

Hmm, daar kom ik 18 november dan wel op terug... :)