Google

Wednesday, October 25, 2006

Budget weekend

Op dit moment moeten we het budget voor het volgend jaar aan de directie presenteren en de deadline was gisteren. Dit betekende dat we met drie man tijdens het weekend hieraan moesten doorwerken, want zoals altijd met dit soort zaken komen ze pas op het laatste moment af.

Omdat de T-online qua internet verbinding nog in gebreke blijft, moet ik het qua downloaden van mails met mijn mobieltje doen en dat gaat nogal traag. Ongeveer een half uur per megabite. Tijdens de vele telefoongesprekken en updates, moest ik dan ook vaak zeggen, wacht even een half uur, want ik moet het bijgewerkte voorstel uploaden. En hiermee wist ik toch de zwaarverdiende pauzes op een subtiele en realistische manier af te dwingen

3 comments:

Anonymous said...

Dus je hebt het T-online abonnement op naam van Maurice Dueiss maar meteen weer opgezegd?

Kiki said...

Op welk huisnummer/adres had je dat abonnement überhaupt staan? ;)

10SC-Star said...

Ik heb nu onze IT man ingeschakeld om dit probleem eens te gaan oplossen