Google

Monday, October 01, 2007

Super investering

Tijdens de vakantie met de Sje in de States, werd ik geattendeerd op het bestaan van de Nintendo DS. Sje leende me zijn nintendo voor even met als resultaat dat de batterij op was vlak voor landing in Philly.

Ik had direct in de gaten wat een prachtig ding dit was. Ideaal om verre vliegreizen een beetje minder saai te maken. Ook tijdens de lange ritten speelden we om beurten uren op dit plezierapparaat. Tijdens de aankomsten bij de verscheidene motels had de nintendo altijd de hoogste prioriteit op de oplaadladder. In Chicago hakte ik de knoop door en kocht er ook een. Als spel kocht ik age of empires.

De gehele terugvlucht hadden we beiden ons eigen spel om te spelen. Nu komt hij wederom van pas. Als ik de kids van Gabi ophaal gooi ik gewoon de nintendo achterin en ze zijn stil.
Als we wat prive tijd will gedurende een kids weekend, geef ik de ene mijn nintendo en de andere mijn laptop, waar inmiddels "battlefield Vietnam" op is geinstalleerd en we hebben alle tijd voor onszelf. Al met al een superinvestering

4 comments:

Anonymous said...

Even voor de compleetheid: "Sje leende me zijn nintendo voor even met als resultaat dat de batterij op was vlak voor landing in Philly." vervangen door "Sje leende me zijn nintendo voor even met als resultaat dat alleen Mories ermee heeft gespeeld totdat de batterij op was vlak voor landing in Philly."
Allicht overbodig om te zeggen dat ik een groot voorstander was van de aanschaf van een 2e DS in Chicago. Sterker nog ik heb mijn Credit Card ervoor getrokken omdat Mories de zijne toen even niet bij zich had.

Kiki said...

Hahahahaha! Wij hadden bij (wijlen) Talpa een Nintendo Wii op de afdeling, waar je dus echt mee kan sporten (tennisbewegingen, honkbalswing)... echt super leuk én verslavend... misschien schaf ik er ook wel eentje aan...

Anonymous said...

Ennuhhh wonen jullie inmiddels samen? Komen jullie binnenkort weer eens naar NL?

Anonymous said...

He Miranda, we wonen samen tijdens de weekends en op woensdagen. De overige dagen nog niet omdat dit logistiek niet haalbaar is. Begin November zijn we weer in Nederland